Najlepsze pomysły na gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe dla firm to jedne z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Pozwalają im utożsamić się z wybraną marką oraz przyciągnąć odbiorcę. Szacuje się, że średnio 53% osób posiadających taki upominek, korzysta z niego regularnie. A jakie są najlepsze pomysły na gadżety reklamowe, pozwalające skutecznie wypromować firmę?

Artykuły biurowe

Wyróżnia się tutaj szereg produktów, w tym te najpopularniejsze – kalendarze, notesy i długopisy. Wbrew powszechnym przekonaniom, są to proste, ale niezwykle przydatne w codziennym użytkowaniu przedmioty. Co więcej, dzięki nim mamy szansę dotrzeć do kolejnych potencjalnych odbiorców, a tym samym zwiększyć swoją rozpoznawalność!

Kubki i szklanki z nadrukiem

Podobnie jak artykuły biurowe – dość powszechne, jednak wciąż nie przereklamowane! Z kubków lub szklanek każdy z nas codziennie korzysta – czy to pijąc kawę w domu, czy w pracy. Umieszczając na nich logo swojej firmy, czy też wymyślając fajną grafikę, mamy możliwość dotarcia do wielu osób. A co więcej, odbierają nas w pozytywny sposób!

Drobiazgi technologiczne

Co może bardziej ucieszyć wielu klientów, w tym mężczyzn w wieku 18-24 lat? Drobiazgi technologiczne! Wymienić tutaj można upominki w postaci pendrive, power banka, zegarka czy ładowarki. Równie dobrym pomysłem będą podkładki pod myszki. Podążając za tym trendem i dając swoim klientom – potencjalnym lub stałym, zyskujemy w ich oczach. Co więcej, umieszczając na nich swoje logo, możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców!

Ubrania firmowe

Istnieje wiele sposobów na zjednoczenie pracowników, ale także i stałych klientów, a gadżety reklamowe są jednym z nich. Równie dobrym pomysłem może być noszenie ubrań firmowych! Do nich zaliczyć można koszulki, czapki, kurtki, bluzy czy polary! Stanowią skuteczne narzędzie marketingowe, ale także przydatny gadżet, który na pewno nie wyląduje w koszu na śmieci. Nie zapomnij o materiałach wysokiej jakości oraz kreatywnej grafice!

Słodycze

Każdy z nas czasem sięga po coś słodkiego – kawałek czekolady, cukier czy lizak. A dlaczego by nie zainwestować w słodkie upominki z logiem firmy? Tego rodzaju gadżety reklamowe można spotkać w wielu poczekalniach hotelowych lub salonach usługowych. Warto się nad tym zastanowić, ponieważ nie tylko przyciąga uwagę klienta, ale także pozytywnie wpływa na wizerunek!

Dobra reklama pozwoli dotrzeć do szerszego grona odbiorców, wzbudzić poczucie lojalności w stosunku do marki czy zachęcić do interakcji. Jednak gadżety reklamowe dodatkowo oddziałują emocjonalnie i sprawiają, że klienci czują się ważni. Zatem dlaczego by z nich nie skorzystać?